DET ÄR BARA ATT TÄNKA EFTER

Jag vill leva i en värld, helt fri från vuxna människor.
Jag vet hur vuxna är. Det är människor som försöker luras. Som försöker förstöra. Som sitter och pratar allvar med mig, medan dom egentligen sitter och skrattar åt mig inombords. En sak ska ni ha klart för er, och det är att jag aldrig har lyssnat på er. Kommer heller aldrig att göra det. Tycker det är synd att ni alla säger att ni ska hjälpa mig endast för att lura mig. Jag har aldrig trott på era ord. Jag tror inte på hjälp. Alla vuxna är precis som min pappa. Snälla på utsidan, idiotiska på insidan. När ingen ser eller hör, då smäller det. Direkt. Jag vet det, och därför lyssnar jag inte på er.
Jag vill inte ha någon hjälp från er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0