IDIOTER

Va fan snackar ni om? Min pappa är inte dum i huvudet. Han har alltid varit snäll mot mig, och kommer alltid att vara det! Det där med att han varit elak mot mig är bara en fet jävla lögn. Han är världens bästa pappa, så jag förstår inte var ni har fått det där skitsnacket ifrån. Jag förstår inte heller varför ni påstår att han lever i Norge? Vem fan har sagt det? Alltså, var får ni allt ifrån egentligen?! Lägg ner erat bullshit och erkänn att det är era egna pappor som är idioterna. Jag ger mig inte nu. Min pappa har alltid varit snäll mot mig. Han har aldrig någonsin slagit mig eller sagt något dumt till mig. Han har alltid bemött mig med största möjliga respekt och verkligen visat att han älskar mig. Åt helvete med allt. Min pappa är snäll, så shut the fuck up.

Jag lyssnar inte på idioter längre. Jag lyssnar på min pappa.
Ni alla är idioter. Alla förutom pappa. Alla är helt sönder bombade i huvudet. Den enda som vet rätt och fel, det är min pappa. Han är stark och han vet vad han gör. Ni andra är bara allmänt tröga i huvudet!

Nej nu orkar jag inte mer... Vad fan är det som händer med mig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0