JAG VILL INTE!

Varenda dag är det någon som påminner mig om dig. Ni är idioter. Allihopa. Stäng igen käften och tänk efter lite innan ni börjar prata. Snälla, jag ber er verkligen. Nämn inte ens ordet pappa. Gör det bara inte. Jag skulle kunna göra allt för att få slippa höra allt det där. Pappa hit, pappa dit, bla bla bla... Jag bryr mig inte om era jävla pappor. Och ni behöver inte bry er om min pappa heller. Fråga mig aldrig någonsin något om min pappa. Och prata heller inte om era jävla pappor när jag är i närheten. Jag avskyr det, något fruktansvärt. Fuck off, orkar inte med det här. Orkar inte med allt jävla snack om vuxna överhuvudtaget. Vuxna är inte ens människor. Ni är bara varelser som kommer från yttre rymden och försöker invadera hela jordklotet. Vissa är rasister och avskyr folk som kommer från andra länder. Men sån är inte jag. Jag älskar er alla. Däremot hatar jag ufon som kommer och försöker bombardera jordklotet. Ja, ni vuxna. Ni vet vad jag snackar om. Ni förstår vad jag menar. Komiskt va? Ni borde åka iväg till eran egen planet och skaffa er ett eget liv istället för att ge er på mitt och försöka förstöra.

Börjar verkligen tröttna på det här nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0