ORKAR INTE

Ursäkta, men vad fan är det du inte förstår? Jag börjar bli så jävla trött på dig och ditt jävla tjat om allt jävla ting. Du sätter en sån otrolig jävla press på mig så det går inte ens att beskriva med ord. Känner mig fan intryckt i ett litet jävla hörn. Du påstår alltså att jag inte anstränger mig? Du tycker att jag måste börja skärpa mig? Jävla kärring, det märks verkligen att du inte förstår vad det här är för något. Du förstår inte ett jävla skit. Du ligger på samma nivå som pappa nu. Ingen av er förstår. Mother fucker, jag orkar inte det här längre. Det går inte en enda jävla dag utan att du ska hålla på med ditt fucking tjat om allting. "Sköt skolan. Du måste börja anstränga dig. Du måste visa lite respekt. Var lite snäll. Var inte uppkäftig. Gör si, gör så...". Jävla kärring jävel jag är inte efterbliven om det är det du tror. Jag fattar! Ibland har jag bara lust att rymma hemifrån eller hamna hos en fosterfamilj eller vad fan som helst. Allvarligt jag får fan ryckningar av det här. Vill bara sparka sönder hela jävla jordklotet.
Ännu en gång har jag kommit ner till den nivån då jag bara är fucking arg. Jävla helvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0