FUCK YOU, DU ÄR SÅ JÄVLA KASS!

Jag vill att du ska veta hur det känns, men du har en sån otrolig jävla makt över mig, så du vinner överlägset. Jag vill trycka ned dig, totalt, ända ned till botten. Jag vill ge dig all smärta du ger mig. Jag vill att du ska få känna hur det känns att bli sårad. Jag vill att du ska få känna sig trasig. Du är kass, du är värdelös och du har ingen större betydelse i mitt liv. Glöm allt jag sagt, om att jag älskar dig, gör allt för dig osv. Glöm allting bara, börja om på nytt igen. Utan mig. Du kan ta dina lögner och stoppa upp någonstans. Du ger fan i att röra mig... Och nej, jag är inte rädd för dig. Jag fäller heller inga tårar för dig. Jag får inte vara rädd. Jag får inte ödsla tårar på ett fanskap som du.

Jag vill inte ha dig här. Pappa, snälla, gå och häng dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0