-

Det gör så ont pappa. Så fruktansvärt ont.
Någon måste alltid vara vid min närhet när jag är arg, för att kunna hindra mig från att göra idiotiska saker. Annars är risken stor att jag slår mig själv. Jag vet ju hur det är. Så fort ingen ser eller hör så smäller det. Direkt, utan att tänka. Jag vet inte riktigt vad man ska göra för att få mig lugn. Ibland räcker det med att bara ta tag i mig, sätta sig ned och prata. Lugnt. Men det är ingen som gör. Istället hittar jag på en massa andra idiotiska saker, som jag oftast ångrar efteråt. Ibland blir jag rädd. Rädd för mig själv. När jag är riktigt arg har jag inga gränser. Inte alls. Det är så jävla jobbigt att inte kunna hantera det. Hela mitt liv är jobbigt. "Ge det lite tid". Vadå lite tid? Hur mycket tid har jag inte gett? Har försökt i evigheter känns det som. Hur jävla lång tid tar det egentligen? Orkar snart inte vänta mer. Allvarligt, jag drar snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0