JAG ÄR SOM JAG ÄR

Som ett psykfall som bara vill supa och slåss. Men ändå som en flicka som vill vara snäll och hjälpa till. En idiot som bemöter andra människor på ett respektlöst sätt. Men ändå en ovanligt bra person som alltid möter andra med respekt. En person som tappar kontrollen och som gärna slåss. Men ändå en person som kan behålla lugnet och ignorera skitsnack. En människa som man inte ska ha som förebild. Men ändå en människa som kan lära en mycket bra saker, en människa som kan leda dig till något gott. Alla har sina egna tankar och åsikter om mig, och det vet jag. För det har folk berättat för mig. Hur ni än ser på mig, från vilken vinkel ni än väljer att se det från, hurdant perspektiv ni än har och hur mycket ni än försöker vrida och vända på det, så är en sak säker. Jag kommer alltid att vara mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0