DU DIN LILLA...

Att du ens fick mage till att säga något sådant är så idiotiskt det bara kan bli. Att på det där viset sitta och trycka bakom en data skärm och skriva massa skit, och sedan i verkligheten stå tårögd och skaka som en liten idiot är enligt mig helt oförståligt. Du fick vad du förtjänade, helt enkelt. Jag ångrar det, med tanke på konsekvenserna. Om man bortser från konsekvenserna så ångrar jag det inte ett dugg. Som man bäddar får man tame fan ligga! Du sa att du inte var rädd för mig och du sa att du inte brydde dig. Fine, då gjorde det väl inget att jag tröck upp dig mot väggen och klappade till dig en gång, eller hur? Börjar bara bli galet trött på dagens skitsnack som irrar runt omkring oss alla. Jag hatar dig något otroligt! Cp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0