HELT TOM

Jag vet inte hur, var, när eller varför det blev som det blev. Men någonstans gick det i alla fall fel. Det du gjort mot mig förr kan jag inte göra något åt, så är det bara. Nog med att du gjort en del misstag, det värsta av allt är nog de gångerna du ljugit för mig eller inte hållt dina löften. Nu står jag här, ännu en gång, och blir sviken. Du ljög, igen. Jag trodde faktiskt på dig denna gång. Jag trodde att du menade det du sa om att du inte ska hålla några saker hemligt för mig. Att jag sedan bara någon månad efteråt får reda på att du hållt ännu en sak hemligt för mg, gör mig frustrerad. Så gör man bara inte. Hur ska jag kunna vara rak och ärlig mot dig, om inte du är det mot mig? Det funkar helt enkelt inte så. Jag blir så ledsen på dig ibland... Men den här gången, sjönk du till den lägsta nivå man bara kan komma till. I mina ögon är du nu bara luft.
Du är inte den idioten jag trodde att du var. Du är mycket värre än så.
Psykopat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0