FUCK WHAT I SAID

Glöm allt jag sagt, glöm allt jag gjort. Glöm alla gånger jag sagt att jag älskar dig. Glöm alla gånger jag varit elak mot andra, för att göra dig glad. Jag har inte menat ett skit av allt jag gjort. Jag tycker inte om dig, över huvud taget. Du är en hemsk och värdelös människa. För mig, är du inte värd ett skit. Förstår du det? Du har ingen större betydelse i mitt liv. Mitt hjärta har brustit i tusentals bitar, tack vare dig. Jag super mig full, tack vare dig. Jag är elak mot andra, tack vare dig. Du har svikit mig, ännu en gång. Och du kan ge dig fan på att det var sista gången. Denna gång är det jag som snackar skit bakom din rygg. Denna gång är det jag som ljuger för dig och säger att jag älskar dig. Denna gång, är det jag som är falsk. Men hur mycket tror du jag bryr mig egentligen? Det kan jag tala om för hela världen. Jag bryr mig inte ett piss. Pappa och dotter relationen är borta nu. Nu ger jag det här ett avslut. Jag må vara falsk och pissig med tanke på att jag ljuger och låtsas som ingenting. Men det jag nu skriver är min insida, och det kan tame fan ingen ändra på. Fuck you, du betyder ingenting för mig.


Anledningen till varför det faller mig in att skriva det här? Lyssna noga nu. Min pappa har ljugit för mig och hållit saker inom sig tusentals gånger. Han har bett om ursäkt för det. "Jag gör aldrig om det. Från och med nu ska jag vara ärlig och öppen mot dig". Här om dagen fick jag reda på en sak, och utifrån det börjar jag inse hur liten betydelse min pappa har för just mig. Min pappa har berättat för min bror att han en gång i tiden var inbrottstjuv. Han bröt sig in i andras hus, och även i en hel del affärer. Han åkte fast någon gång, men fortsatte med dumheterna. Det förvånar mig inte alls faktiskt. Det jag blir upprörd över är att han inte berättar det. Han berättar för min bror, men minsann inte för mig. Då är det alltså mig det är fel på. Jag börjar bli trött, på alla hans hemligheter. Börjar bli trött på hans falska beteende. Han är helt vilsen i sitt agerande och sina tankar. En vilsen man med noll kontroll. Såhär är det... Min pappa är en person utan vett i skallen. Han är psykiskt sjuk, fine. Jag accepterar det. Men jag vill fortfarande inte ha något men han att göra. Åt helvete med allting. Så fort jag får tag på en pistol ska jag åka raka vägen till min pappa och skjuta ihjäl han. Skiter i allting nu, fucking shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0