DET KOKAR...

Låt mig vara ifred era jävla idioter. Jag kommer bokstavligen att slita er i stycken om ni ska fortsätta på det här viset. Då ska vi se vem som är uppkäftig och inte. När man står 50 meter ifrån er så skriker ni på mig och ber mig sluta glo, fastän jag inte ens haft ögonen på er. När jag står en meter ifrån er och höjer rösten lite så blir ni genast tysta, börjar gråta och går och pratar med någon efterbliven lärare som sedan måste hålla ett idiotiskt samtal med mig för att ni påstått att jag hotat med att ge er en "fet höger". Om ni idioter bara hade lyssnat på mig så hade ni förstått att det inte var ett hot. Jag har faktiskt en förklaring på saken. Nu för tiden har människor blivit så dumma. Ingen kan någonsin bara lyssna på vad man har att säga. Man får knappt chansen att ge lyckan ett försök, utan att någon jävel ska avbryta. Snälla rara söta idiot jävlar, lägg ned med ert jävla bullshit innan jag slår in näs benen på er.
Nu gäller det bara att hålla huvudet högt och helt iskallt ignorera idioter som tror att de är något de inte är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0