DU ÄR GRYMT BRA, MEN DU VÄGRAR VISA DITT INRE

Du är stark och tålig. Pappa, du klarar det här, jag vet det. Visa vem du är, visa vad du går för, visa vad du kan. Visa att du inte är den idiot jag tror att du är. Jag vet att du kan så mycket mer än såhär. Jag vet det!

Jag tror på dig, jag skulle kunna ge dig allt jag har. Du är en fantastisk människa, innerst inne. Du vägrar bara visa det. Sluta spela, sluta leka, sluta dölja, visa att du är en man. Det skulle betyda så oerhört mycket, om du bara förstod. Jag älskar dig, har alltid gjort det, kommer alltid att göra. Snälla, gör det här för min skull. Kom tillbaka, visa vem du egentligen är, tryck ut ditt inre. Jag behöver dig nu. Det är nu du ska komma till mig, lyssna på mig, förstå mig, be om förlåtelse, skydda mig och älska mig. Jag ber dig, på mina bara knän. Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0