FÖRLÅT PAPPA, MEN JAG MÅSTE GÖRA DET HÄR NU..

Jag har vänner som verkligen bryr sig om mig, och som är värda min respekt. Till skillnad från dig som inte bryr dig om mig, och som egentligen inte är värd min respekt. Jag älskar dig oerhört mycket, du är ju trots allt min pappa. Men jag måste börja om på nytt igen, och den här gången, får det bli utan dig. Förlåt, jag ber verkligen om ursäkt, men.. Jag kommer inte att fortsätta göra de sakerna jag tidigare gjort för dig. Vännerna är i mitt fall viktigare. Personerna som bryr sig om mig, förtjänar mycket mer än bara svar från mig som "Jag bryr mig inte". För jag bryr mig ju, så jävla mycket. Jag måste det göra det rätta nu.. Fan ta det här. Jag önskar jag kunde göra det bra för oss båda. Men du vägrar förstå, du vägrar inse, att jag faktiskt är din dotter. Och mig bör du vara rädd om. Men det har du inte varit, tyvärr.. Nu är det som det är. Fucking shit, varken du eller jag tycker om det här, men jag måste verkligen. Nu börjar tårarna rinna, som en jävla flod. Förlåt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0