IRRITATION...

Istället för att säga vad jag skulle ha gjort kan du väl säga vad jag ska göra.
Just precis, det är aningen irriterande när det enda som kommer ut ur din käft är klagomål. Hota mig med vad du vill, gör det du. När jag väl straffas för något jag inte borde straffas för, ska vi se vad som händer. Jag har redan planer, så det är bäst att backa undan lite. Det är mitt liv som står på spel om du inte visste det. Man vet aldrig när mina panik ångest attacker uppstår. Man vet aldrig när mina tankar om att ta livet av mig uppstår. "Du borde ha gjort si, du borde ha gjort så, bla bla bla...". Ja men snälla du, det är försent. Släpp det för fan. Jag kan faktiskt inte göra allting på en och samma gång. Jag håller på att ta tag i skolan, och jag gör så gott jag kan. Ibland kan man ju undra vem det är som behöver sig en rejäl omgång och kanske lite vett i skallen. Jag gör det jag kan, och jag tycker jag gjort det här bra hittills. Om du fortsätter tjata på det sättet du just nu gör, så fine. Då slutar jag. Trots att du inte vet hur jag tänker så hoppas jag att du är medveten om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0