VEM FÖRSÖKER JAG LURA?

Jag vill också ha en pappa. En bra pappa. En pappa som bryr sig om mig, en pappa som tar hand om mig, en pappa som kan sprida glädje och lycka, en pappa som bemöter mig med respekt, en pappa som kan ta emot kritik från andra, en pappa med kontroll över sitt agerande och sina tankar, en pappa med ett betydelsefullt liv, en pappa som följer lagar och regler. Kom igen, vi fortsätter... En pappa som kan trösta en när något är på tok, en pappa som kan hålla sig borta från hat och ilska, en pappa som kan bete sig normalt, en pappa som inte snackar skit, en pappa som kan ge sig in i diskussioner utan att bli arg, en pappa som kan erkänna när han gjort fel, en pappa som är snäll. Nu ska jag förenkla alla dessa meningar. Jag vill ha en frisk pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0